• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny husbil

F

F.d. 12848

Guest
Vi sitter nere i Nantes efter att ha hämtat en ny Babaria i dag på måndag går turen till Spanien för vintern

Sv: Ny husbil

Grattis låter underbart med Spanien över vintern.
Ha det gott Gunilla

Om det hade funnits en knapp "Avundsjuk" som snabbmeddelande, så hade jag tryckt på den
Calle

Om det hade funnits en knapp "Avundsjuk" som snabbmeddelande, så hade jag tryckt på den
JAAAAAAAAAA

Vi karnse kan om några år

Grattis
Skoogis

Vi sitter nere i Nantes efter att ha hämtat en ny Babaria i dag på måndag går turen till Spanien för vintern

Allå!

Ser ju Ni är uppkopplade. Har Du fått tag på några specialgrejor för detta och i så fall vad? Har för mig Du hade någon fråga om detta här på hemsidan för ett tag sedan.

Synd Ni ej kommer om Algarve, vi är nog ett 20-tal svenska bilar i trakten av Tavira. Blir baluns nästa helg.

Ha de Kjell

Ett stort Grattis Göran till den nya bilen.
Hoppas att ni får det varmt o skönt några månader framåt.
Här är det Blåsigt, regnigt och plusgrader men i husbilen är det varmt o skönt.

Köpte nya däck av (Allround) Ulf, han fick behålla dina däck.

Vi hörs och syns till våren

Peder o Berit

Tillbaka
Toppen