• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny campingvovve.

F

F.d. 29783

Guest
Vill bara presentera vår nya medlem i familjen, Ceasar 8 veckor. Våran Cotte har fått en kompis, en blandning mellan Toypudel och Jack Russel. Om ni vill kan ni gå in i vårt fotoalbum och kolla. För övrigt önskar vi alla en härlig semester. Vi har fyra veckor ledighet framför oss.

Hälsningar Eva & Jerry, Cotte och Ceasar


Ceasar3.hbk.jpg
 

Bonzo

FD HBK Medlem
Inlägg
727
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023
Sv: Ny campingvovve.

Även Bonzo hälsar dig välkommen. Han blir så glad när han hör att det blir fler kompisar att busa med. Vi ses säkert.

Bonzos husse
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Ny campingvovve.

Hej jag önskar jag får nosa o leka med dig någon gång.Jag är väl inte så mycket för lek, om kemin stämmer då vill jag leka.Vad söt du är VOV VOV Hälsningar Zimba.

RIMG0042-1 (Small).JPG
 

Miata

HBK Medlem
Inlägg
138
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
1927
Medlemskap
2025
Sv: Ny campingvovve.

Även jag önskar välkommen. Jag är en snart 10-årig dvärgpudel från Helsingborg. Här är jag på premiärtur i Mattes och Husses nya husbil, och vi har stannat till vid Brösarps Backar i östra Skåne.

Nicke

P1010741.JPG
 
F

F.d. 4454

Guest
Sv: Ny campingvovve.

Gunnar Nilsson;

Jag ser att ni också har birmakatter. Vi har också birma -3 st. Har inte vågat ha med dem i husbilen ännu då jag är övertygad om att de kommer att försöka smita ut så fort jag öppnar dörren (och det gör man ju ett antal gånger per dag). Är era katter "husbilsvana" från de var kattungar? Några rymningsförsök?
 

Maggan o Åke

HBK Medlem
Inlägg
198
Kommun
Gagnef
HBK-Nr
1409
Medlemskap
2024
Sv: Ny campingvovve.

hej vår katt var 8 år första ggn hon var med i husbilen och har inte försökt smita än så länge. hon gillar husbilen men inte personbilen.

maggan
 

Per & Camilla

HBK Medlem
Inlägg
1.037
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024
Sv: Ny campingvovve.

Hej

Vi funderar också på att skaffa en ny campingvovve. Våran Frasse gick bort för en månad sedan. Han blev 11,5 år gammal.

Nu funderar vi på en Border terrier. Är det någon i klubben som har en sådan?

/Per

Nedan en bild på Frasse (dvärgschnauzer)
 

Bilagor

  • IMG_0190.JPG
    IMG_0190.JPG
    2 MB · Visningar: 1
F

F.d. 3067

Guest
Sv: Ny campingvovve.

Hej

Vi funderar också på att skaffa en ny campingvovve. Våran Frasse gick bort för en månad sedan. Han blev 11,5 år gammal.

Nu funderar vi på en Border terrier. Är det någon i klubben som har en sådan?

/Per

Nedan en bild på Frasse (dvärgschnauzer)

Vi kan även rekomendera Cairnterrier, vi har 2 st som älskar att vara med husse och matte på än vad dom hittar på, husbil, snöskoter, båt, tumla om i snön, bada i havet eller vad de än är....Värdens bästa kompis.
 
F

F.d. 3067

Guest
Sv: Ny campingvovve.

Hej Karin och Conny!

Vi har eller rättare sagt så har frun 3 birmor och 2 perser + 2 Carinterrier, hundarna har varit med i hus bil sedan dom var valpar, men kattorna har kommit in i husbil i "vuxen ålder" det går bra att ha dom med inga rymnings försök, brukar ha dom ute i en bur av kompostgaller, och i bland ha bärnät över. Frugans kattor brukar inte hoppa över, dom har inte gjort det än.

/Gunnar
 
Senast redigerad av en moderator:
S

suneAl

Guest
Sv: Ny campingvovve.

Här har vi våra campingvovvar "Papilloner".

Molle 3 år och Milo 4 månader.

Häls. / 571 :spinny::spinny::spinny::spinny::music-icon::music-icon::music-icon::music-icon::mcride:
 

Bilagor

  • Molle.JPG
    Molle.JPG
    34,6 KB · Visningar: 145
  • Milo.JPG
    Milo.JPG
    63,9 KB · Visningar: 144
Toppen