• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

ny bil???????

T

Teddi

Guest
hoppas på denna bil,,en dethleffs globebus 2010 1600 mil,,475;tusen,,ock ja kan lämna min i byte,,halv,,int,,långbädd,,plus en säng i taket,,sover så d-a illa i denna vi har nu,,ock samtidigt kanske blir lite mindre #gnällig#:D med bra sömn,,

så oavsett framtiden,,en härlig sysselsättning som e värt att prioritera,,om man nu har den möjligheten,,
ha de gött,,teddi,,

Sv: ny bil???????

har idag fått ett mail från norrland,,han e intresserad,,kul,,nu får vi se på mellanskillnaden,,
ja vet inte riktigt hur mycke ja ska begära:D

Men är inte du i Spanien ? Gör du affärer med norrland från Espana:wideeyed:

Birgitta

Men Tyskland Teddi, Tyskland:yes: Mycket närmare o MYCKET billigare :wub: har jag förstått av inläggen här:):) Ha det gott i solen då!

önskar
Birgitta som hellre åkte hem till svenska vintern:yes: Strålande fina höstdagar nu, med hög krispig luft, härligt:yes::yes:

Tillbaka
Toppen