Sv: Nu rullar vi igen...
Hade jag inte haft matplatsen så hade det givetsvis gått in lite längre bäddar (180) min bil är också lite smalare än din men kan om det krävs sätta en extra skiva mellan bäddarna också. Då hade sovplatserna blivit 180x180
Bakvägg satte jag i från början. Borde givetsvis iinte störa din reseberättelse
med detta nu. Trevlig resa för Er och kul att läsa om den.
Som vanligt felvänd

Tack RankoOK, nu hänger jag med. Du har samma Sprinter som en Australiensare (formel 1 mekaniker) + hans Schweiziska fru och 2 barn vi träffade i Norge i somras. Hans Sprinter vägde över 5,5 ton med alla cyklar, motorcyklar m.m... Fin bil, lite lång kanske för en P-ruta, men vadå, det är som dom flesta HB bilar. Det du har till skyllnad från oss är längre avstäng mellan hjulen (hjulbas) och bör tänka på korta och höga gupp som hamnar mellan hjulen. Gäller att vara så hög som möjligt med trappan och eventuella tankar under bilen.
Vi använder sängar som soffor och då fungerar det inomhus for oss. Du har det hur bra som helst i din bil. Om jag ska ge dig lite tips så är det att sätta en vägg mot bakdörrar. Då slipper du damm utifrån och kan ha en vägg att hänga upp möbler, elkablar & vattenslangar på. Du får mycket plats för garage, inte minst under sängar på båda sidor. Där sätter du genomskinliga plastbackar så det blir lätt att "sortera" och se det du har med dig. Lycka till säger vi : )
Hade jag inte haft matplatsen så hade det givetsvis gått in lite längre bäddar (180) min bil är också lite smalare än din men kan om det krävs sätta en extra skiva mellan bäddarna också. Då hade sovplatserna blivit 180x180
Bakvägg satte jag i från början. Borde givetsvis iinte störa din reseberättelse
med detta nu. Trevlig resa för Er och kul att läsa om den.
Som vanligt felvänd