• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nu räknar vi ner!

Sv: Nu räknar vi ner!

Fel, imorgon är det närmare. Ha det nu gott.

Vi önskar er en skön och trevlig semester. I september bär
det av till Spanien för oss.

Hej,

Bäst att sända er en hälsning nu då..i morgon kan det vara för sent. Ha det så gott på er resa och under vistelsen i värmen.
Kommer också snart dra i väg under fem veckor, men mot den östliga delen av medelhavet.

Mona-Lisa och Owe

Fel, imorgon är det närmare. Ha det nu gott.

Hej Janne!

Jo! där har du ju rätt.
Att i morgon är det närmare än idag, fast idag är ju idag, som är idag och inte i morgon och som ju infaller senare än idag. Och kanske man inte kan säga att i morgon är det närmare när det fortfarande är idag, som ju har flera timmar kvar innan man kan säga att det är i morgon. Och när i morgon infaller så är det ju idag! Och inte i morgon, när dagens datum som är i morgon blir idag,........nä...nu blev det lite väl svårt......

Hur som helst.......

Jag trodde ju att mitt jobb skulle vara klart idag, och att vi skulle kunna åka i morgon.

Men det är faktiskt 4 låtar kvar att mixa så det får bli avresa på Tisdag istället.

Tack alla för de trevliga hälsningarna.

Vi önskar alla GOA HBK:are. .........:wink:

En underbar semester, vad ni än befinner er!

Och kör försiktigt:)

Ha så skönt på semestern!

/Cecilia, som ska börjar jobba idag efter 6 veckors ledighet...

(Såg Smalfilmsminnen del 1 igår som far min var o hämta hos dig. så kul o se o såå enkelt på DVD.)

Tillbaka
Toppen