M
mats15
Guest
Nu loggar jag ut!
Tack för denna tid nu går vi vidare till husvagn.
Tack för denna tid nu går vi vidare till husvagn.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Nja, är inte så säker på det, om husvagnen t.ex. kostar 300.000 kr mindre än husbilen så får man ganska många övernattningar för den summan. Med det inte sagt att jag föredrar husvagn.Ja finns mycket fördelar med husvagn ekonomi utrymme men äventyret finns inte där friheten kräver planering eller boende på en camping större delen av tiden utnyttjandet blir nog ganska mycket mindre så räknar man övernattningar så kan det bli dyrare.
"Lycka till"... med vad?![]()
Vet inte vad Surte menade, men jag menade lycka till som i, Lycka till med det nya livet med husvagn.
Tar mig helt enkelt friheten och säger att det var vad Surte menade också(?)
Sant så sant, dock var svaret till TSDet stämmer ju dåligt med mitt inlägg där jag lämnade husvagnslivet och fortsatte med husbil.