Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Vad är "vipps"?Nu kan även svenskar använda vipps. Ladda ner appen från Google play och följ instruktionerna. Kopplas till kredit eller betalkort.
Liknar Swish, men går att använda i hela scandinavien. Finland är på gång om, de inte redan är med. Vipps lanseras i Sverige – norska motsvarigheten till SwishVad är "vipps"?
Förenklar säkert för en del som reser till Norge. Lite trist att man tar betalt om vi skickar pengar inom nordenNu kan även svenskar använda vipps. Ladda ner appen från Google play och följ instruktionerna. Kopplas till kredit eller betalkort.
Vipps funkar i Norge, Danmark, Finland, och nu även i Sverige.Men har för mig att jag läste att Vipps inte kunde användas i Sverige eller har jag fel, der är ju kanonbra att vi kan använda Vipps nu i Norge
Läste för någon dag sedan att några storbanker inte ville ansluta sig till systemet. De litade tydligen inte på säkerheten fullt ut.Men har för mig att jag läste att Vipps inte kunde användas i Sverige eller har jag fel, der är ju kanonbra att vi kan använda Vipps nu i Norge
Man kan tydligen betala med kort utfärdade av t.ex. Swedbank, det är mottagning av pengar som inte fungerar där. Jag lyckades regga mitt mastercard från Swedbank för betalningar.Läste för någon dag sedan att några storbanker inte ville ansluta sig till systemet. De litade tydligen inte på säkerheten fullt ut.
Övriga banker skall ha anslutit sig.
Vi tittar på den men det är i dagsläget 128 st medlemmar från DK/NO/FI så kostnaden för att införa detta och den kostnad Vipps tar av varje betalning gör att det är svårt att motivera detta. Det är också anledningen till att vi inte infört kortbetalning ännu för det finns totalt 180 st utlänska medlemmar inklusive de 128 nordiska och kortföretagen tar för mycket betalt för att det ska löna sig när medlemsavgiften är så låg. Bankbetalning kostar nästan inget i jämförelse.Er muligt at vi på denne side
Medlemsavgift Online Swish
Kan få et link til at betale med VIPPS som i Danmark hedder MobilePay, så vil det være nemmere for os "udlændinge" at betale medlemsafgift.