• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nu är Li-Berta servad

Homecar

HBK Medlem
Inlägg
64
Kommun
Olofström
HBK-Nr
225
Medlemskap
2024
Har sett på forumet olika specialerbjudande på service ,så vill jag lägga också mitt bidrag till ämnet.
Hade Homecaren Fiat 2,8 DTJ i 1000-milaservice här i Olofström på fristående ackrediterad bilverkstad som räknas som samhällets kanske mest proffesionell.Alltså alla garantier gäller som om servicen skulle gjorts på Fiat verkstad.Servicen gjordes enl Fiats 1000-mils serviceprogram .Fiats originaloljefilter användes.
Pris 2180kr.Kan jämföras mot en annan offert häromdan med Husbilsklubbsrabatt på 3000 kr.
Så det finns pengar att hämta
Nämnas kan att jag litar på denna verkstad 100%.Har haft mina bilar där i service över 20 år.
PS,Jag frågade också hur mycket skulle kamrenmsbyte kosta men de lämnar aldrir ut ett offert utan kunden betalar materialet och förbrukade arbetstiden.
Vi ses på vägarna.:yes:
 
F

F.d. 25038

Guest
Sv: Nu är Li-Berta servad

Hej skulle vara kul å veta deras timdebitering,de finns ju rekommenderade tider på kremmsbyten i dag så de skulle inte vara så svårt å få ett capris på bytet.


Häls Mikael o Carina


:mcride:
 

Håkan J

HBK Medlem
Inlägg
4.272
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2024
Sv: Nu är Li-Berta servad

På Fiatmärkesverkstad i Uppsala gav jag för:
Kamremsbyte med alla delar inkl extra sträckare, olja och filter motor, oljebyte växellåda 5850kr.

Kändes som rätt OK pris.
 
Toppen