Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Detta med att flytta med sin EZA till nästa bil är ju inte riktigt så smidigt som det först låter. Gör man det måste man ju köpa nya batterier till sin gamla bil när man säljer den. Det kostar också. Säkert bekvämt men billigt är det ju inte direkt.
Nu tycker jag Mikael (mlaajanen) min vän, att oavsett hur duktig du är på bly/agm/gel/lfp/reläer & batterier (för det är du), och "kan" komma med ganska nyttiga kommentarer, men nu får du faktiskt tygla dig lite och visa respekt för icke lika duktiga "nördar". Tänk om någon slängde in liknande kommentar i ansiktet på dig efter att du har lagt ut alla dina besparingar på en sak som du trodde på?Hade varit riktigt kul att se vad som finns därinne dvs vad har man tillfört som ökar värdet från ett vanligt löst batteri för 6000-7000 till 35000![]()
Nu tror jag att alla kan svara för sig själva och för det andra så läs kommentar #2 för det tredje så är det ett lite väl mycket smygsälj i vissa trådar och det kan jag förstå med dom påslagen.
Och varför nämnde du "Min installation var betydligt billigare...", det var väldigt peppande! Du hade kunnat nöjt dig med "jag gick en annan väg som var väldigt krånglig och skulle kanske inte gjort så nu i efterhand... denna väg som du valde är nog betydligt bättre"
Eller din kommentar om priset i en annan tråd "Inte konstigt att många bygger själva sina LFP system där man får betydligt mer kraft/energi för mindre pengar."
Så jag är rätt övertygad om att JEO50 vet om att det är ett överpris men modellen är smidig och passar honom, kanon! däremot en tråd är till för att diskutera så att andra och kan se och lära och ställa frågor inte bara ryggdunkningar.
Du skrev din tråd för att skapa en mall, men då måste man kunna diskutera den och inte skriva bara det som passar trådskaparen och sedan låsa så fort det blir ifrågasatt saker.
Låt oss diskutera plus och minus och vara sociala för att half citerera dig
Och inga personangrepp det är inte trevligt men som tur är det inte så många sådana...
Vad är EZA??
Berätta för en som aldrig hört talas om denna mackapär!