• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Norsk gasoltub

• Startad av Startad av F.d. 50034
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 50034

Guest
Hej är det någon som vet vad en norsk H10 komposit kostar. Och om man byter in svenska H11 stålflaskor i Norge.:confused:
Har 5 stycken H11 stålflaskor som jag vill byta till komposit endera norska H 10 eller svenska PC 10 flaskor.
Rune

Sv: Norsk gasoltub

Vad jag vet så ska du kunna byta rakt av både i SV. som i No.

Hej är det någon som vet vad en norsk H10 komposit kostar. Och om man byter in svenska H11 stålflaskor i Norge.:confused:
Har 5 stycken H11 stålflaskor som jag vill byta till komposit endera norska H 10 eller svenska PC 10 flaskor.
Rune

Automater for bytte langs E6 Sarpsborg og Moss
pris NO Kr 199-229 11 kg for refylling
Den i Moss bytter også stål mot kompositt usikker på pris, men mener jeg så NO Kr 599 inkl fylling sist jeg passerte
Du finner lokale priser, telfon nr og e-mail til firma som forøvrig ligger rett under E6 broen over Glomma
Hovedsiden gassautomat

Det er forøvrig flere automater i norge som bruker sammme løsning

Hej tack för tipset har en kille som ska till Oslo, han ska kolla upp hur det funkar.
Rune

Tillbaka
Toppen