Livibil
HBK Medlem
Jag blev uppringd av en försäljare som ville sälja den nya tidskriften Nomadliv. När jag frågade var han fått mina kontaktuppgifter svarade han att det var genom Transportstyrelsen och att jag ägde en husbil. Detta stämmer inte eftersom min sambo är den som är registrerad ägare av vår JOYFUL vilket jag påpekade för försäljaren. Gav honom en utskällning för att han missbrukade Husbilsklubbens medlemsregister och avslutade samtalet. Tilläggas kan att han ringde på mitt hemliga nummer som tidigare fanns angivet hos Husbilsklubben. På kvällen sökte jag på numret som ringt upp mig och försökte lägga ett omdöme på Eniro. Fick detta svar ikväll:
Hej!
Tyvärr har vi valt att inte visa ditt omdöme om företaget Ad Acta Solutions HB på Eniro.se - Upptäck närheten. Sök lokalt.
Vi uppskattar verkligen att du delar med dig av dina åsikter på eniro.se, men det verkar som att du redan lämnat ett eller flera omdömen för detta företag. Här kan du läsa om våra riktlinjer och få tips på hur man skriver ett bra omdöme.
Tusen tack för att du använder Eniro!
Så mycket är alltså omdömena värda på Eniro. De släpper inte fram kritiska omdömen som beskriver hur säljaren ljuger för mig och missbrukar ett medlemsregister.
Slutsats: Akta er för Nomadlivs försäljare och lita inte på Eniros omdömen
Hej!
Tyvärr har vi valt att inte visa ditt omdöme om företaget Ad Acta Solutions HB på Eniro.se - Upptäck närheten. Sök lokalt.
Vi uppskattar verkligen att du delar med dig av dina åsikter på eniro.se, men det verkar som att du redan lämnat ett eller flera omdömen för detta företag. Här kan du läsa om våra riktlinjer och få tips på hur man skriver ett bra omdöme.
Tusen tack för att du använder Eniro!
Så mycket är alltså omdömena värda på Eniro. De släpper inte fram kritiska omdömen som beskriver hur säljaren ljuger för mig och missbrukar ett medlemsregister.
Slutsats: Akta er för Nomadlivs försäljare och lita inte på Eniros omdömen