• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

NOLIA mässan i UMEÅ

• Startad av Startad av F.d. 29865
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 29865

Guest
God kväll.

Kort fråga, inför den stundande NOLIA-mässan i Umeå (aug 1 - 9) har klubben några tankar på en gemensam ställplats, eller gemensam camping ?????

Sv: NOLIA mässan i UMEÅ

Jag har tidigare lagt in den frågan, men de verkade inte som de fanns nått större intresse.

Anki

Vi/jag är intresserad, har precis skaffat en husbil (6840 Dethfletts) och har tänkt åka dit. Våran första test färd blev till Ratan-Byske-Edefors-Jäckvik-Tärnaby-boden där vi startade. Boden=hemma:

IT-husbilen

Hej visst är det roligt med husbil ?

Jag/vi har tidigare besökt Nolia med vår tidigare bil av märket Burstner. Vi tillhörde då denna märkesbundna klubb. De hade en gemensam ställplats i anslutning till mässan.
Vore skoj om något likande kunde ordnas för resten av husbilskåren. Låt oss hoppas, vi kanske ses i Umeå.
Ha det ...

Tillbaka
Toppen