Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Turkmenistan vet jag att dom förbjudit tobak men vilka fler är det ???Det finns ett par länder som tagit steget fullt ut och förbjudit tobak. Helt klart efterföljansvärt!
Även Bhutan, där trodde ingen att det skulle funka. Man rökte som i Indien, dvs alla och alltid. Men det fixade sig, under en rundresa där i tre veckor såg vi inte en enda som rökte. Så vill man så kan man.Turkmenistan vet jag att dom förbjudit tobak men vilka fler är det ???
Det handlar ju inte bara om rökarnas hälsa. Vi som är allergiker har ofta tvingats passera ett gäng rökare t ex direkt utanför en järnvägsstation mm.Att sedan dra in hälsoaspekter i detta är inte helt rätt. De som röker är fullt medvetna om att det kan förkorta livet eller i alla fall påerka hälsan negativt. Var & en bestämmer över sitt egna liv & lever därefter.
Kristian676, eftersom du vet vilka länder du pratar om kan du väl tala om vilka?
Bästa vaccinet borde väl vara att helt enkelt förbjuda all försäljning av tobak. Hur svårt kan det vara?Tycker man borde vaccinera mot tobak/nikotin samtidigt med andra vaccinationer så vi slapp alla dessa svårbehandlade nikotinrelaterade sjukdomar och lidande. Det håller inte att försvara rätten till denna kultur.