• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ni som vill ha bra översikt i skåpen.

Sv: Ni som vill ha bra översikt i skåpen.

Jasså var det där haken var.:confused: Dyrköpt, minst sagt.:mad:

Jag tog mått på hyllorna i skåpet och köpte lådor med hjul på ena kortsidan. Blev hur bra som helst, bara lyfta över kanten på hyllan dra ut och se vad jag vill ha i "skafferiet".
Fick idén då jag har lådor som skafferi och förvaring i köket hemma. :applaus:

Hej!

Du skriver att du köpte lådor med hjul på ena sidan. Var köpte du dom?

Jag köpte dem på Jysk eller ÖB om jag inte minns fel. Förvaringslådor med lock som man kan ha under sängen. Det kan mycket väl vara 4 st hjul under men det spelar ingen roll. Jag har inte husbilen hemma och minnet är bra men kort.:wink:
Hoppas du hittar

Senast ändrad:

Lådorna kostar kanske mellan 50-150 kr st. Du kan ju passa på när det är rea:wink:

Nej jag köpte dem på Jysk eller ÖB, de finns säkert på andra ställen också, Det viktigaste är ju att de passar in i skåpen och att man mäter först.

Ha det bäst:mcride:

Biltema har lådor att ha under sängen med 4 hjul.

När vi bytte husbil för några år sedan saknade vi hyllor i ett större skåp, och köpte denna på Biltema, jag monterade inte hjulen utan ställde den på en halkskyddsmatta, och den har inte flyttat sig.

Förvaringshylla - Biltema

Perfekt att ha konserver, bröd och liknande i.

//Tommy

I garagen på vår husbil bruker jeg 30 liters lådor med lokk innkjøpt på Clas O - trengte å holde de nede slik at de ikke hopper når en kjører over en fartsgup ;). Tror lådorna er från Hammarplast.

Greit med lådor som en kan se inn i uten å stable om, på det meste er det 12 slike bakerst i bilen - sammen med møbler og ett par sykler eller en scooter og allt annet en drar med seg på langtur :rolleyes::cool:

Liknade skenor och starkare skulle jag vilja ha till gasoltuberna. Det kanske redan finns färdigt att köpa? Att dra ut tuberna underlätta en del när man byter.

/R

Mee too. Våra tuber står innanför varandra - inte sida vid sida!:yes:

Tillbaka
Toppen