Sv: Netikett
Flat Mates???
Ditt inlägg är synnerligen ett bevis på att du inte läst, förstått eller tagit till dig innebörden med tråd-skaparens andemening! Beklagligt...
Sen behöver du inte förklara för mig vad det viktiga ämnet i tråden är, förutom det första inlägget! Där hade tråden kunnat sluta!!!
Eller tycker du verkligen att det är mer andemening i:
Att jaga stavfel el. vad som innefattas el. inte i dyslexi??
Flates Mates, jag kan inte på något vis se att jag "dödade" tråden med mitt inlägg.
Eller är det så att du tog illa vid dig, att du letar brister i andras/mina inlägg istället för att själv tillföra positiva ting?
Speciellt mina då du hänvisar till min "talang"

Hoppas & tror att jag tillfört en hel del positivt i mina inlägg och i övrigt gällande HBK.
Har Allra största respekt för äldre, som för de flesta av min medmänniskor! Dock inte för personer som i det stora hela letar brister och fel hos andra, kan det ha något att göra med dem själva tro?
Men som sagt, oavsett "netikett" kommer det alltid finnas människor som ser glaset som halvt fullt eller halvt tomt... Jag ser då det som halvt fullt!

Oppsss.. Här får jag översätta min "obegripliga senaste mening: Det finns de som är positiva eller de som är negativa...
Mitt tips, läs nu tråd-skaparens inlägg ett par gånger till, så hoppas åtminstone jag att det klarnar även för dig...
Enl. vad jag kan utläsa lever tråden i allra högsta grad, frågan är bara om ditt + mitt senaste inlägg verkligen var andemeningen för trådskaparen?
Du vet det där med; "poängen"...
QUOTE=Flat Mates;397245]Stollen, du gör det igen, det du visat talang för tidigare, nämligen avslutar / dödar en tråd i ett ganska viktigt ämne med ett obegripligt inlägg och generaliserar dessutom på ett trist sätt vad många äldre gör, tycker och inte tycker.
Som sagt, det finns många sätt att profilera sig på, samtidigt som man inte bemödar sig om - just "poängen"![/QUOTE]