• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nervös

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
I morgon skall 180 bilder visas i ett bildspel ihop med en mannekänguppvisning på ett hotell.
Och samtidigt så skall jag fota mannekänguppvisningen.
Kul att få visa upp sina bilder från Skärstadbygden. Men jag tar nog med stativ så jag har ngt att hålla i om jag blir alltför nervig bland allt folk.:oops:S
Ps håll tummarna.


1-vv 015.JPG
 
D

Deleted member 11118

Guest
Sv: Nervös

De som ska titta tycker med 100% det är bra för de kan nog inte göra det lika bra, men man är ju aldrig själv nöjd. Bra du har ett stativ, bilderna blir säkert bra, det är ens egna krav som ställer till det. Lycka till
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Nervös

Tackar, egentligen så är det ju manekänguppvisningen i första hand, bilderna skall vara i bakgrunden.
Hoppas de ser ngt i alla fall. Jag är ju ej som Ludde Kuddsson, klarar ej av lightroom och fotar bara i jpeg. Helt korkad när det gäller sånt:oops:. Men men.
Och så jag gå på manekänguppvisning som alltid går i gympadojor tights och ngt som ser ut som en nattsärk på överkroppen.
Men roligt skall det bli hoppas jag och samtidigt en lärdom som ex att använda blixt. Jag tar ju bara djur o naturfoton så jag har sålt min men jag skall låna en av min handlare. Testade ju när jag var på hotellet o fotade lite till bildspelet.
 

Rolf och Monica

HBK Medlem
Inlägg
1.394
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025
Sv: Nervös

Tackar, egentligen så är det ju manekänguppvisningen i första hand, bilderna skall vara i bakgrunden.
Hoppas de ser ngt i alla fall. Jag är ju ej som Ludde Kuddsson, klarar ej av lightroom och fotar bara i jpeg. Helt korkad när det gäller sånt:oops:. Men men.
Och så jag gå på manekänguppvisning som alltid går i gympadojor tights och ngt som ser ut som en nattsärk på överkroppen.
Men roligt skall det bli hoppas jag och samtidigt en lärdom som ex att använda blixt. Jag tar ju bara djur o naturfoton så jag har sålt min men jag skall låna en av min handlare. Testade ju när jag var på hotellet o fotade lite till bildspelet.


Stort Lycka till och ha en trevlig dag!
 

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Inlägg
4.659
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2024
Sv: Nervös

Inga problem! Det fixar du - som vanligt:D.....dj-s det, så kan du alltid dra en historia om nån av oss:)....eller skyll på mig:rolleyes:
 

schmid

HBK Medlem
Inlägg
1.902
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2024
Sv: Nervös

Det är lugnt Susanne!!

Detta fixar du lätt!:)

Lycka till!

Vi håller tummarna i Kinna!
 
D

Deleted member 11118

Guest
Sv: Nervös

Har sett dina naturbilder, de är bra. Enda lilla problemet är blixtfotografering men du har ju testat så det går bra. Tar du 200 bilder får du säkert 35% som är kanonbra. Berätta sen hur det blev. Nyfiken
 
Toppen