S
Sören-6830
Guest
Vid två tillfällen har jag i juli via mail fått erbjudande om upp till 35% rabatt på In-App tillbehör. Beställningen görs via Navigonappen.
Köpte Fresh Maps och förväntade mig rabatt på köpet. Fick ingen och mailade till Navigon som meddelade:
Tack för ditt svar.
Betalningen genomfördes via Apple " kassan" och därför måste du kontakta Apple support.
Om du har några ytterligare frågor, är du hjärtligt välkommen att återkontakta oss igen.
Är ju inga stora belopp men tycker det är en principsak att man lever upp till sina löften. Tänker inte sitta i kö hos Apple support som jag antar inte har ett dugg med saken att göra.
Är det någon annan som beställt något och fått/inte fått rabatten?
Köpte Fresh Maps och förväntade mig rabatt på köpet. Fick ingen och mailade till Navigon som meddelade:
Tack för ditt svar.
Betalningen genomfördes via Apple " kassan" och därför måste du kontakta Apple support.
Om du har några ytterligare frågor, är du hjärtligt välkommen att återkontakta oss igen.
Är ju inga stora belopp men tycker det är en principsak att man lever upp till sina löften. Tänker inte sitta i kö hos Apple support som jag antar inte har ett dugg med saken att göra.
Är det någon annan som beställt något och fått/inte fått rabatten?