• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Navigons rabatt

S

Sören-6830

Guest
Vid två tillfällen har jag i juli via mail fått erbjudande om upp till 35% rabatt på In-App tillbehör. Beställningen görs via Navigonappen.
Köpte Fresh Maps och förväntade mig rabatt på köpet. Fick ingen och mailade till Navigon som meddelade:

Tack för ditt svar.
Betalningen genomfördes via Apple " kassan" och därför måste du kontakta Apple support.
Om du har några ytterligare frågor, är du hjärtligt välkommen att återkontakta oss igen.

Är ju inga stora belopp men tycker det är en principsak att man lever upp till sina löften. Tänker inte sitta i kö hos Apple support som jag antar inte har ett dugg med saken att göra.
Är det någon annan som beställt något och fått/inte fått rabatten?

F

F.d. 4220

Guest
Sv: Navigons rabatt

Måste du ringa applesupport? Jag mailade dem när ett köp blev fel (inte in-app och inte Navigon, men i alla fall). Det tog inte många timmar innan jag fick svar.

//Stefan

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Annars är Apple snabba att korrigera feldebiteringar. Jag hade pengar på kontot efter två dagar.

S

Sören-6830

Guest

Fick för bara en liten stund sedan ett nytt mail från Navigon. Där framgår att jag fått rabatten, priset som debiteras är inkl rabatt, vilket inte alls framgår någonstans.
Lite underligt också, att bruttopriset inte går/gick att finna någonstans på deras hemsidor.
Förhoppningsvis blir de tydligare framöver.

Toppen