• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Navigon

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Navigon

Jag hittar bara Ljungens camping och ingen ställplats i Falsterbos närhet när jag söker på ADAC.

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Inte så mycket bättre med Mobil Life beroende på att ställplatsbegreppet inte har fått genomslag i de nordiska länderna.

image.jpg

S

Sören-6830

Guest

Då får vi nog samma resultat i Navigon, tack för hjälpen!
I ADAC:s egen ställ- och campingplatsapp finns däremot Falsterbokanalens ställplats med + två st i Skanör.
Men nu vet jag, tack vare dig, alltmer hur Navigons inre utforskas.

G

Göran & Carola

Guest

Häftigt med Garmins projektor som kan projicera körinstruktioner på vindrutan från Garmin Streetpilot eller NAVIGON appar via Bluetooth från Windows Phone.

Edit: Skall tydligen fungera med valfri bluetooth kompatibel smartphone.

Bilagor

• Garmin_HUD.jpg
    Garmin_HUD.jpg
    75,8 KB · Visningar: 2
Senast redigerad av en moderator:
G

Göran & Carola

Guest

HUD kommer att finnas tillgängligt i Sverige under Augusti månad, enligt Garmin.

G

Göran & Carola

Guest

Ja, tanken är god. Ska bli spännande att se hur det fungerar i verkligheten också, blir det bra lär väl andra tillverkare komma efter. Att sända via Bluetooth från en smartphone till en projektor kan väl ej vara patenterat?

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025

Jag tror inte på Hudis framtid. Jag har provat/använt detta för ett antal år sen och det verkade inte överleva då heller.

Toppen