• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Navigon rabatt

ChalleW

HBK Medlem
Kommun
Burlöv
HBK-Nr
3327
Medlemskap
2025
Såg att Elgiganten sänkt priset på Navigon 70 Caravan & Truck till 3.290.
Gäller det 1.500 i rabatt på det nya priset eller är det aviserade 2.495 som gäller?
Något som vet?

/Challe

F

F.d. 52908

Guest
Sv: Navigon rabatt

Hej
Priset är troligtvis 2495 kr för det gav jag. Hade den i två veckor sedan blev den svart i rutan och omöjlig att få igång. Man har ju 30 dagars återköp så det var inga problem att lämna tillbaka den trots att den var trasig, och man fick den inte att fungera i affären heller. Dessutom gillade jag den inte, för små inforutor (svårläst) på skärmen, liten vägvisning trots stor ruta med vackra måln på himlen, och mycket annat. Visserligen kan man lägga in sin bils mått, men hur ofta behövs det om man inte har en stor buss. Har nu en något dyrare Tomtom 1005 som känns bra. Detta är min personliga bedömning, och det finns nog lika många omdömmen som det finns gps,er.
/ Sören

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Garmin har köpt Navigon men varumärket skall finnas kvar. Man kan hoppas på att Garmins kunnande sätter sin prägel både på navigatorer och appar.

Lovisa

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025

Hej
Priset är troligtvis 2495 kr för det gav jag. Hade den i två veckor sedan blev den svart i rutan och omöjlig att få igång. Man har ju 30 dagars återköp så det var inga problem att lämna tillbaka den trots att den var trasig, och man fick den inte att fungera i affären heller. Dessutom gillade jag den inte, för små inforutor (svårläst) på skärmen, liten vägvisning trots stor ruta med vackra måln på himlen, och mycket annat. Visserligen kan man lägga in sin bils mått, men hur ofta behövs det om man inte har en stor buss. Har nu en något dyrare Tomtom 1005 som känns bra. Detta är min personliga bedömning, och det finns nog lika många omdömmen som det finns gps,er.
/ Sören

Angående svart i rutan, vilket det inte ska var. Har du försökt med resetknappen under GPS. Då kanske du får liv i den. Jag har en och är väldigt nöjd med min. Nu är jag på semester i Europa och allt har fungerat, men det
kan alltid bli bättre.
/R

Toppen