Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vad jag läste så finns det väl Google Play där du laddar ner appar. Eller är jag helt ute å cyklar med dettaFinns det fler alternativ för Zenec Z-E3776.
Du laddar ner appar från google play direkt till din Android bilstereo. Motsvarande i Mac världen heter ju app store som du laddar ner till iphone/ipad. Jag har en Android bilstereo som jag laddar ner appar som tex Copilot, TPMS, Odb2, Skanbatt, VotronicFörstår nog inte riktigt din fråga. Har Google Maps och Waze som speglade appar från telefonen. Vad skulle jag kunna göra med Google Play?
Nu använder ju jag IOS och inte Android. Det är säkert så att det är olika appar som speglas beroende på vilken plattform man har.Du laddar ner appar från google play direkt till din Android bilstereo. Motsvarande i Mac världen heter ju app store som du laddar ner till iphone/ipad. Jag har en Android bilstereo som jag laddar ner appar som tex Copilot, TPMS, Odb2, Skanbatt, Votronic
Tycker du har helt rätt eftersom möjligheten till OTA verkar finnas i den Zenec som jag har.Det är verkligen stenålder att man måste ha en uppkopplad PC/notebook samt ett SD-kort för att uppdatera enheten, rätta mej om jag fattat fel.
I övrigt borde det funka som andra Android enheter, med Google play m.m. finns ju massvis med navigationsappar
Nu pratar jag inte om spegling. Utan du laddar ner direkt från google play i Zenec. Inga omvägar genom spegling eller annatNu använder ju jag IOS och inte Android. Det är säkert så att det är olika appar som speglas beroende på vilken plattform man har.
Ok! Du får gärna beskriva hur jag skall göra.Nu pratar jag inte om spegling. Utan du laddar ner direkt från google play i Zenec. Inga omvägar genom spegling eller annat
Då har vi kommit till samma slutsats att det bara går att spegla innehållet i mobilen. Men om det finns andra möjligheter, som inte framgår av manualen, så är det ju bara att tacka och ta emot.Såvitt jag förstår, efter att ha snabbläst manualen och lite googlande, använder Zenec en helt eget version av operativsystem. Att leta efter Google Play torde därför vara meningslöst. Dock kan man spegla mobilen (Android/iOS).
Pålle