• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

navigator

sroman

HBK Medlem
Kommun
Olofström
HBK-Nr
13091
Medlemskap
2025
Vilken navigator skall man ha?
har provat navigon 3597 Men: den visade in mig på grusvägar trots att jag ställt in den på Ej grusvägar.
Har provat TomTom GO 600 Men. Vill jag ha en vägbeskrivn från olofström till kalmar.
då genar den över från Karlskrona till kalmar (men jag vill följa E22). oavsett vilken inställning jag ställt.(kortast väg, snabbast väg eller miljövänligaste väg) fler alt finns inte.
NU funderar jag på att navigera med en Ipad. Någon som har erfarenhet av detta?
det vor bra att få lite tipps innan man köper Ipadden.
:confused:

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: navigator

Med iGO och iPad får du en mängd alternativ, bara att välja kort, snabb, grön m.fl..

Bättre ruttval går det inte att få med någon navigator eller app f.n. Enda nackdelen är att vissa 80-vägar fortfarande är markerade som 90.

image.jpg

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: navigator

Vill man åka kollektivt är Google Maps eller Apple Maps med iPad bra alternativ.

image.jpg

Toppen