• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Navigationsapp för Samsung

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Navigationsapp för Samsung

Menar du att POI Viewer tar t ex Serviceplatser.kmz, delar upp den per land, konverterar till .rupi och sedan exporterar den till Sygic för lagring i Sygic's landmappar?
(Så tror jag Kåre uppfattade ditt tidigare svar).
Otroligt i så fall.

Eller menar du att POI Viewer skickar över enbart koordinaterna så att Sygic kan navigera? Vilket Locus sköter utmärkt i Androidvärlden.
Troligt i så fall.

En som tvivlar ...

Det sistnämnda!

Smeden

HBK Medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
28
Medlemskap
2025

Ups, e de så!

Hade hoppats och trott på det första alternativet, men då fick man vara glad en liten stund i alla fall. :p:

Fortsätter med Locus Map Pro då, och hoppas på att Sygic ska ta sig samman någon gång! :confused:

Kåre

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Har dere testet brother utvidelsen til Locus, en brukbar navigator så lenge en bare vil ha et ruteforslag om gangen. Har testet litt på dagsturer på 50 mil, den gjør jobben, men regner ikke automatisk om som Here gjør etter noen få meter ut av opprinnelig rute.

Toppen