• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Navigation i Europa

Ok då kanske vi skall köra en android enhet i husbilen som Sygic körs ifrån, sedan har vi en helt ny Kenwood DNR992RVS. Skall testa o byta.
Din Kenwood har väl inbyggd Garminnavigator? Kompletterar du med Sygic på en Androidplatta, har du både hängslen och livrem. Jag gillar att köra med dubbla system! :p Dessutom finns alltid fysiska kartor med.

Det måste jag kolla in, har helt missat de. När jag köpte den så var de för lifetime camping inkl samt en riktigt bra skärm. Men skall absolut kolla in detta med Garmin. Tusen tack för infon, har nu lagt in Sygic på en android platta, så får den vara huvudenheten för Sygic. Inte min egna Iphone då de bara strular.

Jag brukar ofta ha maps på en mobil bredvid med avstängt ljud det pratas mycket och fort som en upprörd fransman.

Nu med Ios 26 och Apple kartor / Carplay så tycker att det skett en bra uppgradering med guidning till resmålet.
Har inte hunnit med att testa utanför Sverige.

Tillbaka
Toppen