• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Namntorka - nya förslag

Sv: Namntorka - nya förslag

Prova med Daisy (Daisie)....och då kommer förmodligen blixten verka stå still, med en inkallning med detta namn...... :msn_fingerscrossed:
Och prövar du då med Glorie, så gråtar säkert alla Guds änglar av lycka.......:bock:

Lycka till ....mvh Stig

Hej!
Varför inte döpa den lilla skönheten till Miranda! Tycker att det är ett mycket passande namn till den lilla!

mvh Birgittha (matte till labben Jeff):msn_star:

Det verkar nästan som du är ute efter ett "vanligt namn"?! Annars tycker jag Chilli eller Mango är fint!

Hej,
jag skulle också vilja ha en röd pudel i framtiden. Jag tycker Isa är ett fint namn. Skall det vara ett "s" i namnet? för att det är lättare för hunder att höra. Elsa eller Ellen är också söt!

Vilken spännande februari! /Hälsn Helen

Hej,
jag skulle också vilja ha en röd pudel i framtiden. Jag tycker Isa är ett fint namn. Skall det vara ett "s" i namnet? för att det är lättare för hunder att höra. Elsa eller Ellen är också söt!

Vilken spännande februari! /Hälsn Helen

Du får börja med att komma och hälsa på !!

Vi funderar fortfarande. Har dock nu fått veta var kenneln gett för namn till Valpen så vi funderar där också :)

Valpen kommer att heta detta i stamtavlan:
Chantal Ambers Sundancer Von Elzeila

Chantal är ganska så fint :)

Varför inte Danza eller Elza så knyter ni an till kennelnamnet??

Inger/fru hianders

Tillbaka
Toppen