F
F.d. 4067
Guest
Semester med nöje,vad är det?Jo det är när man ser att hunden är välkommen överallt.I somras var vi i Lignano Italien,längst på udden ett hundbad.Där låg hundägare med parasoll och hund.Underbart att se,inte en bajskorv.Kan också berätta att Dogge vår hund var med på alla restauranger även på in och utsidan.Vi var även i Paris och Disney world,hunddagis fanns på plats men du var tvungen att rasta hunden själv,dem satt i burar.Vi hade en mulen dag så dogge fick vara i husbilen.Sedan drog vi till lubeck och danmark samma trevliga bemötande med hund..Kommer till sverige
lämna hunden hemma om du ska äta här......inte lätt att vara hundägare i sverige.Vi drar vidare i Europa nästa år och jag vet att Dogge mår prima
.Han är två år och ligger som ett ljus under bordet på restaurang men han vet att om han skött sig får han resterna
.Det jag vill säga är ta med hunden
Ska bara berätta att vi har Ac i bodelen. Stannar en hel del på campingar,men det är gött
Han har verkligen blivit en social hund.det jag vill säga med det här är att ta hand om din hund när du har tid,han el hon skall vara med det är kul!Lite låst blir man om man ska på turistfällor och andra sevärdigheter.vi är f
yra och det finns alltid någon som inte brinner för en del.

Senast redigerad av en moderator: