Sv: "Nöjd" kund???
Svar till "Nöjd" kund
Har en KABE Travel Master av samma årsmodell som här föreskrives.
Som jag förstår så har han haft vattenläcka i diskbänken !
Min fråga hur länge kör man utan att åtgärda sådan problem ?????
Har själv haft liknande problem, för slangkopplingar med åren
MÅSTE & SKALL ÅTDRAGAS.
Jag bytt vattenkran i diskbänken, vattenpump och spis. Som jag förstår så tillverkar EJ KABE dessa produkter utan de ingår i de flesta husbilar och husvagnar.
När det gäller själva bilen "FIAT" så är de ITALIENSKA bilarna, har själv upplevt i min förra Husbil hur strömmen försvann, felet var att ITALIENARNA använde målade skruvar och av mässing för jordanslutningar. Dessa FIAT bilar finns i övervägande Husbilar.
Jag vill säga har man Fordon, Husbil, Husvagn, Villa & Fritidshus etc. får man EJ ha
TUMMEN mitt i handflatan.
Jag är ENORMT NÖJD med HUSBILEN och med KABE som tillverkare, för man saklig argument så får man hjälp med det mesta här i livet.
Att KABE ej tar större ansvar är en annan sak, det beror väl av att de har kommit på kant med varandra. "Det gäller nog ALLA tillverkare"
HBK 571