Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!
Gu vad jag söker och söker denna diesel och hittar inte i 08 områdetJag kör på blankdiesel ,motorn går tystare (3.0 ) motor något lägre förbrukning .MVHIngemar
Google ställ frågan då får du reda på var det finnsGu vad jag söker och söker denna diesel och hittar inte i 08 området
Blankdiesel.seGu vad jag söker och söker denna diesel och hittar inte i 08 området
Men tråden gällde väl blankdiesel med hvo el rme är väl knappast blankdieselSe bif karta för Preem Ev. diesel med hvo istf rme.
(Obs filterinställningen)
![]()
Tanka, ladda, tvätta & hyr släp på våra stationer | Preem
Hitta aktuella öppettider, adresser och karta. Sök biltvätt, hyr släp, drivmedel och upptäck butiker med mat, kaffe och fräscha toaletter.www.preem.se
Det var ju du som startade tråden och då gällde det väl inte preem , det var ju västkustcamparen som blandade in preem finns tydligen dem som inte vet vad blankdiesel är , eller så läser man bara överskriften o sen skriver vad man tyckerPreem har inte riktig blankdiesel
Det är inget fel på Preems diesel alls.Det var ju du som startade tråden och då gällde det väl inte preem , det var ju västkustcamparen som blandade in preem finns tydligen dem som inte vet vad blankdiesel är , eller så läser man bara överskriften o sen skriver vad man tycker
Jag har inte skrivit om preems diesel är bra eller inte men finns det annat blandat i dieseln är det inte blankdieselDet är inget fel på Preems diesel alls.
HVO är ett utmärkt bränsle och inblandat i fossildiesel i stället för RME funkar det precis lika bra som "ren" diesel.
Så här säger Google om "blankdiesel"Jag har inte skrivit om preems diesel är bra eller inte men finns det annat blandat i dieseln är det inte blankdiesel