• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Någon som köpt mclouis på elmiamässan i år?

F

F.d. 26546

Guest
Blev ett köp... Nevis 80g, hade vart sjukt kul o jämfört prislapp med någon! Valde till automat,Acc,största motorn,skinnklädsel Diamond ,backkamera,heavy chassi.

Någon?

Sv: Någon som köpt mclouis på elmiamässan i år?

Hej...Varför köpa Mclouis....när det finns 100 bättre märken....???...Skämt åsido...Huvudsaken ni är nöjda...:)...Du kan inte jämföra någon affär på Elmia.....Alla vill sälja allt som går att sälja....

Ursäkta mitt svar...:)...Köpte ny husbil på Elmia 2015....Är du nöjd så är alla nöjda...:yes:

Hej..Det bästa av allt är att bli medlem i Hbk och få alla tips och råd...:wink:

Hej om man jämför bilar gentemot prislappen tror jag inte Mc-Louis är sämre än någon annan åker själv Mc-Louis och har strax passerat 10000mil och den rullar fortfarande utan problem .
Olle.

Har du fått en rabatt på över 10% så är du att gratulera. Oavsett så blir du säkert nöjd med en ny bil.

Tillbaka
Toppen