Dethleffskvalite
HBK Medlem
Nä jag har inte provat denna valuta. Men jag såg på tv för ett tag sedan och Gunnar en av finalisterna hade tydlig åsikt om valutan. Nykomlingar lekte hem På spåret - Ystads Allehanda
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Inte jag heller...Jag fattar ingenting
Du glömde skriva aktierAtt folk aldrig lär sig. Det har aldrig funnits några genvägar till rikedom. Dom enda säkra vinnarna är dom som är först i kedjan, någon måste ju betala de andras vinster. Bitcoin, Etherium, Litecoin, EOS, Binance, Cardano, Monero, Iota, Nem, Zcash & Ripple är några utav dom. Handel med kryptovaluta sköts av vinnarna digitalt med program som gör att dom aldrig förlorar sina satsade pengar. Dom lever på det gamla ordspråket att sista idioten är ännu inte född.![]()