• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nästan stopp i vasken

• Startad av Startad av F.d. 56194
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 56194

Guest
Förslag på hur man bäst rensar från skit i köksvasken. Vågar inte ta frätande medel p.g.a plastslangar m.m.

Sv: Nästan stopp i vasken

En liten sådan här minivaskrensare ingår i standarutrustningen :)

Bilagor

• IMG_4942.jpg
    IMG_4942.jpg
    1,9 MB · Visningar: 10

Förebyggande efter rensning. "Torrdiska" alltid med hushållspapper före vattendisken så slipper du fettproppar i avloppssystemet. Ok det hjälpt dig inte nu. Hett vatten och sugploppen bör hjälpa.

Hej! Nu vet jag inte vad du har för bil men om det finns ett vattenlås sitter troligen problemet där. Då är det bäst att plocka ner o rengöra annars blir det snart även ett luktproblem.

Hälsningar Sanddammaren

Den är dessutom bra att ha om Du ska tvätta lite handtvätt blötlägg över natten o kör lite uppo ner med den bland tvätten så slipper du gnugga. Fungerar jättebra.lite utanför ämnet

Förebyggande efter rensning. "Torrdiska" alltid med hushållspapper före vattendisken så slipper du fettproppar i avloppssystemet. Ok det hjälpt dig inte nu. Hett vatten och sugploppen bör hjälpa.

Eller så skaffar du något i den här stilen. Alla modeller klarar fördisken galant.:D

//Jan

Bilagor

• Porträttmotiv 2.jpg
    Porträttmotiv 2.jpg
    2,7 MB · Visningar: 2
Tillbaka
Toppen