• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

NÅGOT LATTJO

Sv: NÅGOT LATTJO

Hej
Den enda vintersport jag idkar är framför tv nästa söndag Vasaloppet skulle helst gå i ide tills det är dags att ställa på husbilen
Häls
Elving

Ser riktigt kul ut, har just tagit en skön tur på off-road mc i snön.
Kul det med!

Montreal:mcride:

Inget fel att åka tvåhjuling heller det duger lika bra med en sån , skulle gärna ha en själv men pengarna räcker ju tyvärr inte till allt:( så jag får gå ner och köpa mig en massa trissloter sen j--lar så ska jag ha en med ...:D

Jodå, men lågt/Bengt

Enda gången jag har provat och flygit med en fyrhjuling var i snowboardhoppet i skidbacken på omberg
och för att göra en historia kort så .......Det gör jag aldrig om :ovar nog mest imponerad att inte mer gick sönder , inklusive jag själv :D

Bilagor

• DSCN0278.jpg
    DSCN0278.jpg
    1,5 MB · Visningar: 4

Hej på er!
Är det en "legitim" bana upplogad även för bilar! För i tiden så åkte jag mycket på tåkern på vintrarna! Ja, det fanns upplogade banor på var och varannan sjö i närheten. Det skulle vara jäkligt skoj att sätta på fulldubbat igen:yes:.

För ett par helger sedan så var jag på Motorloppis i Örebro och när vi passerade Askersund så såg jag att det kördes på Vättern där!

Anders

Hej på er!
Är det en "legitim" bana upplogad även för bilar! För i tiden så åkte jag mycket på tåkern på vintrarna! Ja, det fanns upplogade banor på var och varannan sjö i närheten. Det skulle vara jäkligt skoj att sätta på fulldubbat igen:yes:.

För ett par helger sedan så var jag på Motorloppis i Örebro och när vi passerade Askersund så såg jag att det kördes på Vättern där!

Anders

tyvärr det är bara spontankörning :)men det är ju inget som hindrar att jag föjde med dig jag vet ju vart ......det beror mycket på vädret ju nu ....

Senast redigerad av en moderator:

Jag visste inte vad jag skulle svara Calle så jag skickar upp en bild till plus en fil lyssna och njut:D men vart är bilden tagen ?

Bilagor

• dearpenis.zip
    dearpenis.zip
    910,4 KB · Visningar: 27
  • 07060024.JPG
    07060024.JPG
    150,7 KB · Visningar: 2
Senast redigerad av en moderator:

Solliden Öland
Calle
PS. har jag verkligen fått dig svarslös?????

Senast ändrad:
Tillbaka
Toppen