• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Mygg i Husbilen. (Inte nu mera)

Chippen

HBK Medlem
Inlägg
1.982
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2024
Sv: Mygg i Husbilen. (Inte nu mera)

Beställde också den 28/6
Kan ju vara så att alla undviker min ort nu när motorvägsbron söderut är helt avstängd. Reservbron blev också avstäng en stund idag efter en krock, lastbil igen. Resulterade i låånga köööer.:(

Blir superglad om paketet kommer innan fredag:)
 

Chippen

HBK Medlem
Inlägg
1.982
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2024
Sv: Mygg i Husbilen. (Inte nu mera)

Paketet kom igår, hämtades idag, 5 arbetsdagars leverans. :)

Jag minns att det var mygg i husbilen förra årets Kroatienresa, känns bra att den hann komma innan vi åker på semester.

Jag är supernöjd, ångrar att jag inte köpte dubbelt upp på en gång.

Thank you Sir. :msn_drink:
 

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.171
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
Sv: Mygg i Husbilen. (Inte nu mera)

Samma här, beställde 28/6 och hämtade Jungle-formula igår. Bra leveranstid (från GB) jämfört med Kina köp.

Övrig kommentar:
Alla Kina köp går till min grannes adress då han är hemma året runt. En månads leveranstid är i det häftigaste laget, vem har tid att sitta och vänta en hel månad?, även om priset är lågt.
 

Kronvall

HBK Medlem
Inlägg
838
Kommun
Blentarp-Sjöbo
HBK-Nr
11335
Medlemskap
2024
Sv: Mygg i Husbilen. (Inte nu mera)

Det står i produktbeskrivningen att "Jungle Formula Plug In Refill can help keep mosquitoes, midges and other flying insects away all night long".
Mygg som är i husbilen, dör dom av medlet eller försöker dom hitta första bästa vägen ut?
 

SirMcLain

HBK Medlem
Inlägg
6.732
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Sv: Mygg i Husbilen. (Inte nu mera)

Det står i produktbeskrivningen att "Jungle Formula Plug In Refill can help keep mosquitoes, midges and other flying insects away all night long".
Mygg som är i husbilen, dör dom av medlet eller försöker dom hitta första bästa vägen ut?

Det är en gåta??? Vi har inte sett några döda mygg, men vi kan se på flugor att de saktar in hastigheten ordentligt. Troligt är att myggen dör eller sitter och trycker utan möjlighet att flyga???
 

UR13

HBK Medlem
Inlägg
1.358
Kommun
Gotland
HBK-Nr
9896
Medlemskap
2029
Sv: Mygg i Husbilen. (Inte nu mera)

Längtar efter att få hem grejerna, det tar tydligen längre tid att få ut leveransen till Gotland. Beställde 29 /6 och ännu ej fått besked om när vi får antimyggmedlet. Men den som väntar på ngt gott......
Ha en bra helg !
 

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Inlägg
4.649
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2024
Sv: Mygg i Husbilen. (Inte nu mera)

Raidar - Mash
Funkar säkert bra:)
 

PeterK

HBK Medlem
Inlägg
8.791
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2024
Sv: Mygg i Husbilen. (Inte nu mera)

Vore ju kul ifall alla som orkar skriva att de köpt, kunde skriva lite om själva produkten.

-Fördelar
-Nackdelar

?? // Peter
 

larsinge

HBK Medlem
Inlägg
24
Kommun
Varberg
HBK-Nr
14208
Medlemskap
2024
Sv: Mygg i Husbilen. (Inte nu mera)

En fråga bara. Måste man ha el för att detta lilla underverk skall funka, i så fall hjälper det inte om man skulle fri-campa?
 
Toppen