• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Murjek--lite kylslaget just nu...........

bror.axelson

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1072
Medlemskap
2026
God fortsättning på er alla.
Kom från ett kyligt Manchester England i söndags kväll, där vi firat jul med barn o barnbarn och denna jul med fem cm snö för en gångs skull och för riktig julkänsla. Packade om och tog Saaben till Murjek på tisdagen. Bra väglag förutom i Skulebergets backar där det stod tradare på rad som hade problem med att ta sig upp för backen.
Kom sent på kvällen fram till ett lite kylslaget Murjek-se bild. Väg 97 från Luleå och upp var och är fortfarande isbelagd och med mycket spår-dessutom delvis riktigt hal. Annars perfekt bilåkarväder med relativt lite trafik. Mötte och körde om tre husbilar utan HBK märken.
Skall nu fira nyår med goda vänner här i metropolen och far hem till min fortsatta renovering på torsdag nästa vecka-eller om vi kanske stannar veckan ut, det är lite beroende på temperaturen och skoteråkningen.
Bild nr 2 visar den lokala puben i Knutsford där det intogs ett par bira för mig själv och som utlovat ett par för vår goa mercedesåkande medlem här i klubben.
Återkommer nästa år med slutförandet av min fortsatta renovering.
Hälsningar Bror o Marita

Till Er alla var ni än är och vad ni än gör-- ett riktigt
Gott Nytt År

Glöm inte att var rädda om varandera, det är det enda rätta i denna kalla värld.

Bilagor

• Jul i england 2009 190.jpg
    Jul i england 2009 190.jpg
    2,7 MB · Visningar: 0
  • Jul i england 2009 013.jpg
    Jul i england 2009 013.jpg
    1,7 MB · Visningar: 2
Tillbaka
Toppen