F
F.d. 52909
Guest
Någon som vet när den släpps i Sverige ?
Mvh
Mvh
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej Belgien 1, jag tvivlar tyvärr lika mycket som du på att det kommer en 2008. Jag har suttit med fingret beredd att trycka på beställning av 2007 flera gånger men avstått och väntat ett tag till. Det verkar lite mossigt att köpa ett så "gammalt" kartmatrial eftersom de fortfarande tar fullpris i butikerna. Det är väl förmodlingen massförsäljningen av vanliga små GPSér och att de flesta bilister inte har en instrumentbräda i storlek av en halv fotbollsplan som håller ner försäljningen av datorkartprogram, och det i sin tur gör att det kanske inte lönar sig för M.S. att köpa dyrt kartmatrial för Europa.(OBS. detta var en ren gissning från min sida.)Jankro,
Jag hoppas innerligen att du har rätt och Micro$oft kommer med en ny version av Autoroute 2008, ingen skulle bli gladare än jag .. men betvivlar det i högsta grad![]()