• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Mosel

F

F.d. 50004

Guest
I morgon bär det av till Mosel dalen, det ska bli underbart, så lite som vi varit ute i år har vi aldrig förut upplevt. Men nu har allt lugnat ner sig här runt oss, så detta blir vår semester i år, det ska bli underbart att komma ut och träffa trevliga människor
Hasse o Lena i Vargön

Sv: Mosel

I morgon bär det av till Mosel dalen, det ska bli underbart, så lite som vi varit ute i år har vi aldrig förut upplevt. Men nu har allt lugnat ner sig här runt oss, så detta blir vår semester i år, det ska bli underbart att komma ut och träffa trevliga människor
Hasse o Lena i Vargön

Vi kanske ses där. Vi är två bilar som åker på Fredag.
Hör gärna av er var ni är 070-65 65036.

Marjatta och Ove

Ja vi är oxå på g på fredag kommer från frankrike,räknar med o vara i södra mosel på fredag, vi kanske ses vore kul;-)

Kom precis hem därifrån. Det var lite tjockt på ställplatserna, förra helgen, p.g.a. Vinfester i många av orterna. Och längs Rhen vardet "Rhein in flammen" tror jag det hette. Det bör ha lugnat ner sig nu. Trevlig resa!
Göte A

Tillbaka
Toppen