Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hur menar du då? Om solen inte lyser kan du ha 10000W paneler men det hjälper ju inte ändå.Kan säga att det är när solen lyser med sin frånvaro som man inser att man skulle haft fler paneler, själv har jag idag 860w paneler men kommer nog att utöka med 300w till.... Lycka till
Hur menar du då? Om solen inte lyser kan du ha 10000W paneler men det hjälper ju inte ändå.Kan säga att det är när solen lyser med sin frånvaro som man inser att man skulle haft fler paneler, själv har jag idag 860w paneler men kommer nog att utöka med 300w till.... Lycka till
Hur menar du då? Om solen inte lyser kan du ha 10000W paneler men det hjälper ju inte ändå. Då alla mina solpaneler är mono paneler så är det i stort sett bara om natten eller om himlen är svart de ger absolut ingenting .. Som idag på morgonen och trots vita moln så fick jag ändå 6A. ... Bättre än inget alls
När molnen var borta fick jag 22.5Aoch har fått totalt idag 1kW från solpanelerna
![]()
Kan säga att det är när solen lyser med sin frånvaro som man inser att man skulle haft fler paneler, själv har jag idag 860w paneler men kommer nog att utöka med 300w till.... Lycka till
Mitt tak är drygt 2*4m och jag har 4*280w med plats för en till.Eh jo... men takets yta begränsar ju. Hur stor bil (takyta) har du?
Själv har jag en 7,5 m hb och 430W och där får jag inte plats med nåt mer där.
Eh jo... men takets yta begränsar ju. Hur stor bil (takyta) har du?
Själv har jag en 7,5 m hb och 430W och där får jag inte plats med nåt mer där.
Hej
Ska ta bilder imorgon så du ser ju jag gjorde på en likadan husbil
Mvh
Magnus
Hur menar du då? Om solen inte lyser kan du ha 10000W paneler men det hjälper ju inte ändå.