• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Modem/router + antenn, Paketpris

Per & Carina

HBP Admin
Kommun
Örebro
HBK-Nr
10712
Medlemskap
2025
Tror jag ska beställa detta paket och hoppas det blir bra. Någon som har erfarenhet?

HUAWEI E5372 4G ROUTER - OLÃ…ST + POYNTING XPOL + ADAPTER | Dustinhome.se

Tyvärr är det inte en rundstrålande antenn men man använder detta för det mesta stillastående antar jag. Är det någon som har erfarenhet av denna antenn när den inte är riktad?
Modem/router verkar bra med 2 antenningångar och att den dessutom kan dela ut ett WiFi-nätverk till flera enheter t.ex. om man har tillgång till det på en ställplats eller camping. Är det inloggning så får man ju för det mesta ett lösenord till det om det inte är helt öppet.

P

Peter Pettersson

Guest
Sv: Modem/router + antenn, Paketpris

Riktigt bra grejor. Routern är absolut en av dom bättre.

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026

Tror jag ska beställa detta paket och hoppas det blir bra. Någon som har erfarenhet?

HUAWEI E5372 4G ROUTER - OLÃ…ST + POYNTING XPOL + ADAPTER | Dustinhome.se

Tyvärr är det inte en rundstrålande antenn men man använder detta för det mesta stillastående antar jag. Är det någon som har erfarenhet av denna antenn när den inte är riktad?
Modem/router verkar bra med 2 antenningångar och att den dessutom kan dela ut ett WiFi-nätverk till flera enheter t.ex. om man har tillgång till det på en ställplats eller camping. Är det inloggning så får man ju för det mesta ett lösenord till det om det inte är helt öppet.

Har precis fått grejerna och håller på att pula med dessa nu.

F

F.d. 55451

Guest

Hej
Har också en typ MIMO-modem och två 8 dbi rundstrålande antenner.

Köpt motsvarande trådar av 2 x 170 kr.

Resultatet - 60%, var inte så bra som den inbyggda antennen i modemet 100%
Det måste medges att frekvensen av antennerna var omkring. 20% högre.

Toppen