Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det är för tyska marknaden i huvudsak där man verkar gilla denna typ av fordon, inte lika gångbara i Sverige med terrängkörningsförbud, inte för jag tror att många kommer gå utanför asfalten någonstans, högt insteg och buller från däcken gillar inte jag, men ser tufft ut på ställplatsenDet börjar dyka upp lite nyheter.
Vi får väl hoppas att denna tuffing kommer ut på marknaden.
Visa bilaga 240742
Jag vet inte om det är sant, men jag har hört att svenskar reser till Tyskland och även mer söderut än så.Det är för tyska marknaden i huvudsak där man verkar gilla denna typ av fordon, inte lika gångbara i Sverige med terrängkörningsförbud, inte för jag tror att många kommer på utanför asfalten någonstans, högt insteg och buller från däcken gillar inte jag, men ser tufft ut på ställplatsen
Så du tror det skakar mindre i dem? Då borde de vara standard i Belgien!Tyskarna köper dessa för Autoban, vår hus bil skakade nästan sönder när vi körde på vissa Autoban sträckor nu denna semestern.
Och Italien!Så du tror det skakar mindre i dem? Då borde de vara standard i Belgien!![]()
HejVi har kikat på några bilar med 4-hjulsdrift, kör ganska ofta på smala dåliga grusvägar. Jag ser att dom bilarna ofta säljs med terrängdäck. Är det nån som har egen erfarenhet av dessa, hur mycket mer låter de på asfalterade vägar än vanliga CP-däck?
Vi får väl se hur det blir med den. "Concept" brukar väl i bilsammanhang förknippas med någon typ av vision om framtida modeller, som inte finns i sortimentet ännu och kanske inte sedan heller.Det börjar dyka upp lite nyheter.
Vi får väl hoppas att denna tuffing kommer ut på marknaden.
Kanske öppnar upp för Islandssemester.
Visa bilaga 240742
Det blir ju lite motsägelsefullt med en 4x4 husbil på 7,5 meter och 2,5meter överhäng?Det har kommit ut en del fräna 4*4 husbilar, men de är ganska små och väldigt lika varandra, ingen som riktigt sticker ut. Önskar en större husbil med 4*4, typ 7,50 lång och helitegrerad. Undra vem som först vågar göra något som inte redan finns?