• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

mobilt bredband

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: mobilt bredband

Om en har muligheten og lyst til å følge med på markedet så kan en gjøre svært gode kjøp i forbindelse med modellbytte hos PC-produsentene. Ikke unormalt med en halvering av lanseringsprisen 6 til 12 mnd etter lansering. Denne lagerrensingen skjer i forbindelse med at en ny modell lanseres.

F

F.d. 53267

Guest

Glöm inte att det är nästan 2 mån. leveranstid på Foggs Simkort
så ställ Er i kö så fort som möjligt.

F

F.d. 25023

Guest

Internetdelning skall fungera på trean. Se bara till att du har en operatör som tillåter detta och att du får ett APN-kod, som du kan själv lägga till iPad'en.

Hade problem det detta i Spanien, Orange tillät inte internetdelning överhuvudtaget på Apple, Samsung gick bra osv...

Jyrki

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Fogg tillåter internetdelning, nu får vi hoppas att Tyskland och Italien ansluts. Det är nämligen till Italien som jag förhoppningsvis reser inom kort!

Carthagofrik

FD HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
1399
Medlemskap
2022

va och kollade på mobilt bredband idag på Elgiganten tror det kostade 169kr mån fri surf tror det va tele2. Är det bra eller dåligt någon som vet?

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Om du menar Mobilt Bredband Medium 4G-hastighet upp till 15 Mbit/s där 15 GB data ingår för 169 kr/mån. Så det är långtifrån fri surf då endast 15 GB ingår med en låg hastighet av max 15 Mbit/sekund.

Toppen