Marianne och Lars
FD HBK Medlem
Har tänkt skaffa mobilt bredband för att kunna maila och använda Skype när vi är ute med husbilen. Vilken operatör ska man välja?
Hälsar Marianne och Lars
Hälsar Marianne och Lars
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Har tänkt skaffa mobilt bredband för att kunna maila och använda Skype när vi är ute med husbilen. Vilken operatör ska man välja?
Hälsar Marianne och Lars![]()
Hur är det med Aldi kort behöver den nå adress i Tyskland?
Leif
Hej Comviq har kontant bredband man kan köpa på ICA för 169:-, ladda för en dag, 1 vecka eller 1 månad, själv har vi abonnemang med 3 för det funkar även i Danmark samt 1 comviq när inte täckning är bra till 3 men vi har inte behövt använda det än
Ett vanligt kontantkort hos Comviq fungerar lika bra som kontant bredband, det kostar max 3:- per dag att surfa med och införskaffas gratis. Laddar man det med minst 150:- är det gratis surf en månad.
Eftersom jag inte är någon "storsurfare" tankte jag välja något billigare. ComHem lovar upp till 6Mbit/s och 1GB/månad för 69:-/månad. Sedan 12,5 öre per MB max 200:-/månad. Vet inte hur långt det räcker men vi ser inte på tv eller film på nätet, möjligen läser lite tidningar förutom HBK. Kan de va nått att ha?
Leffe