• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Mobile Life +

• Startad av Startad av Bengt & Gunni
  • Startdatum Startdatum
B

Bengt & Gunni

Guest
Jag har laddat ned mobile life + till min ipad mini,men när jag söker ställplatser i Sverige kommer väldigt få upp.Har samma app i en samsungplatta och med samma inställningar får jag upp många fler ställplatser. Om jag söker manuellt i t.ex tyskland kommer det upp massor med ställplatser även i ipad.Borde väl inte vara nån skillnad?
// Bengt

Sv: Mobile Life +

Jag har laddat ned mobile life + till min ipad mini,men när jag söker ställplatser i Sverige kommer väldigt få upp.Har samma app i en samsungplatta och med samma inställningar får jag upp många fler ställplatser. Om jag söker manuellt i t.ex tyskland kommer det upp massor med ställplatser även i ipad.Borde väl inte vara nån skillnad?
// Bengt

Med samma inställningar på avstånd och urval får jag upp ungefär samma antal men visst är de få i jämförelse med Tyskland.
Förklaringen är att appen utvecklas i Tyskland där ställplatsbegreppet är vedertaget på annat vis än i Sverige.
Dock har antalet utökats i Norden senaste åren.

image.png

Sv: Mobile Life +

Det löste sig när jag klickade i Egal på inställningarna då kom det upp ställplatser i förväntad mängd.

Tillbaka
Toppen