Nu har jag hittat ett abb som jag ska skaffa imorgon. Jag har ett gammalt mobilnummer som jag inte vill släppa, men använder det inte så mycket. Känns surt att betala 2400/år till Telenor när jag inte använder det.
Eftersom jag bara tar emot samtal på detta simkort och har en mobil med dual sim (2 simkort) så minskar jag min årskostnad med nästan 2200 kr.
Devicon
Mini
Det billigaste alternativet för dig som inte ringer så ofta eller långa samtal. Ingen fast månadsavgift.
Öppningsavgift 0 kr/samtal
minutkostnad 0,69 kr/min
sms 0,25 kr/st
mms 1,79 kr/st
Mobilsurf (om du ej valt tillvalspaket)1,79 kr/MB
Utlandssamtal Super prisgaranti + 0,35 kr/min
Minidebitering 19 kr/mån
Devicom - Mini, Mobiltelefoniabonnemang
En bra lösning för att behålla ett mobilnummer billigt, när man har andra abb att ringa på. Nu kan jag behålla mitt gamla firmanr så mina gamla kontakter kan få tag i mig.
Dessutom behöver jag inte betala i onödan för svenska tjänster då jag är utomlands 10 mån/år.
Hmm! Kollat recensioner. Dom har fått jättedåliga recensioner på nätet. Du lurar tydligen på folk abb. Men villkoren verkar ju ok?
Nä jag vill inte gynna lurendrejeriföretag. Jag tar ett annat 50 kr abb istället. Troligtvis tele2./SIZE]
Eftersom jag bara tar emot samtal på detta simkort och har en mobil med dual sim (2 simkort) så minskar jag min årskostnad med nästan 2200 kr.

Devicon
Mini
Det billigaste alternativet för dig som inte ringer så ofta eller långa samtal. Ingen fast månadsavgift.
Öppningsavgift 0 kr/samtal
minutkostnad 0,69 kr/min
sms 0,25 kr/st
mms 1,79 kr/st
Mobilsurf (om du ej valt tillvalspaket)1,79 kr/MB
Utlandssamtal Super prisgaranti + 0,35 kr/min
Minidebitering 19 kr/mån
Devicom - Mini, Mobiltelefoniabonnemang
En bra lösning för att behålla ett mobilnummer billigt, när man har andra abb att ringa på. Nu kan jag behålla mitt gamla firmanr så mina gamla kontakter kan få tag i mig.
Dessutom behöver jag inte betala i onödan för svenska tjänster då jag är utomlands 10 mån/år.
Hmm! Kollat recensioner. Dom har fått jättedåliga recensioner på nätet. Du lurar tydligen på folk abb. Men villkoren verkar ju ok?
Nä jag vill inte gynna lurendrejeriföretag. Jag tar ett annat 50 kr abb istället. Troligtvis tele2./SIZE]
Senast ändrad: