F
F.d. 2297
Guest
Hej
Provar min minilaptop en Acer one med Windovs XP och det verkar att fungera
Hälsn
Elving
Provar min minilaptop en Acer one med Windovs XP och det verkar att fungera
Hälsn
Elving
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag har en HP minipc med en 230V laddare som ger 19,5V och 2,05A ut.
Undrar nu om någon vet om det går att köra den från bilens 12V system, på ett säkert sätt, med någon slags omvandlare?
Tar tacksamt emot alla förslag och synpunkter.
Kan detta vara något som är användbart? Någon som har provat?
399:- på Kjell & Company
![]()
12V laddare för minilaptop
Passar de flesta märkena Smart system där valet av kontakt ser till att det blir rätt spänning. Leveras med 8 olika pluggar som passar minilaptops från Asus, Sony, HP, Dell, Compaq, Acer, Samsung, Fujitsu Siemens, IBM, Lenovo och LG. Utspänning 9,5 till 20 V beroende på val av kontakt. Max 40 W. 12-15 V in via cigg-plugg.
Jag har en HP minipc med en 230V laddare som ger 19,5V och 2,05A ut.
Undrar nu om någon vet om det går att köra den från bilens 12V system, på ett säkert sätt, med någon slags omvandlare?
Tar tacksamt emot alla förslag och synpunkter.
Kan detta vara något som är användbart? Någon som har provat?
399:- på Kjell & Company
![]()
12V laddare för minilaptop
Passar de flesta märkena Smart system där valet av kontakt ser till att det blir rätt spänning. Leveras med 8 olika pluggar som passar minilaptops från Asus, Sony, HP, Dell, Compaq, Acer, Samsung, Fujitsu Siemens, IBM, Lenovo och LG. Utspänning 9,5 till 20 V beroende på val av kontakt. Max 40 W. 12-15 V in via cigg-plugg.
Vilken HP mini har du? Var in på EET Nordic och kollade på din angivna adapter, och där fanns inte min modell 210 med (se nedan), så jag vågar nog inte chansa på att kontakten passar min pc.
MicroBattery DC Adapter 19V 1,58A Black
Dc tip(4.0*1.7)![]()
Varunr:MBC1204 EAN/UPC: 5704327683452 Lagerstatus: 10+ i lager, 25+ i fjärrlager (3 veckor från orderdatum)
Pris: 319,00 SEK
exkl. moms
Kompatibel med