• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Mindy.

Fam Grönberg

HBK Medlem
Inlägg
104
Kommun
Tingsryd
HBK-Nr
6393
Medlemskap
2024
Idag har vi avlivat vår kära hund blev bara 9 år det kommer att bli jobbigt en tid framöver.
Barnen är väldigt ledsna,det har varit en väldigt trevlig och rolig tid vi fick med henne.
Lydig och lättsam hela sitt liv behövde aldrig vara kopplad gick alltid lös utom på campingarna.
 
Senast ändrad:
F

F.d. 25246

Guest
Sv: Mindy.

Ja vad säger man det är hemskt. Vi känner ej varrandra men jag känner med er i denna stund som hundägare i många år och varit i samma situvation. Tänker på er.
Mikkeman med 2xPumi
 

Per & Camilla

HBK Medlem
Inlägg
1.037
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024
Sv: Mindy.

Hej

Det ryser i hela kroppen på mig varje gång jag läser här på forumet att någon har blivit tvungen att ta bort sina älskade husdjur, man vet ju hur oehört jobbigt detta är. Med tiden kommer man tillbaka till verkligheten igen och kan minnas glädjestunderna med ett leende. Kanske skaffar man en ny liten krabat.........

Varma hälsningar i en svår stund

/Per
 
H

hianders

Guest
Sv: Mindy.

Vi känner heller inte varandra men vi lider med er som mist en kär kamrat!! Nio år är ju ingen ålder!

Vi har ju ganska snart detta framför oss med gamle Hobbe 15,5 år och som är både blind och döv. Han hör lite lite och har viss ledsyn så veterinären sa åt oss att inte möblera om. Ganska trött och stel är han men mentalt med fortfarande tycker vi. Så, beslutet är ju så svårt!!!

Kramar på er!

matte hianders/Inger
 
Toppen