• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

mindre skador på inventar

• Startad av Startad av F.d. 55451
  • Startdatum Startdatum
Sv: mindre skador på inventar

Bra mycket dyrare och antagligen avsett förr proffs.
Får väl försöka hitta någon i Danmark som kan köpa åt mig.

Så långt jag kan se, finns det inte Aldi i Sverige ??
Det brukar ofta vara så att de flesta artiklar på Aldis tyske hemsida kommer först där - senare i Danmark.
Jag har inte sett produkten ännu på ALDI Danmark - startside - men det kommer förmodligen senare - kanske fredag/lørdag.
Jag hoppas det finns motsvarande set i Sverige.
Vi får se.

Tack för tipset Bredo.
Jag skall ner till Hamburg o shoppa nästa vecka och skall inom Aldi på torsdagen så det passar bra.
Om någon vill ha ett paket så kan jag handla något extra men då är det hämtning i Malmö som gäller...

Tack för tipset Bredo.
Jag skall ner till Hamburg o shoppa nästa vecka och skall inom Aldi på torsdagen så det passar bra.
Om någon vill ha ett paket så kan jag handla något extra men då är det hämtning i Malmö som gäller...

Kan du tänka dig att mot avgift lägga det i en förutbetald postpåse och skicka det till mig ?

Jaha, då var man lite tidigt ute igen.....

Liknande sats kommer att säljas hos Lidl i Sverige från 31 januari enligt deras reklamblad. Pris 119:-

Tillbaka
Toppen