brogu
HBK Medlem
Sv: Min första långresa
Gick hur bra som helst
Bara att följa instruktionerna, något som vi väl är bra på i Sverige.
Gick hur bra som helst
Bara att följa instruktionerna, något som vi väl är bra på i Sverige.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Du lägger inget på Youtube när du filmar med drönaren?
Gokväll i stugorna.......
Nu börjar jag närma mig det som jag har bävat mig för på hela resan,
att ta sig över bergen..med min höjdrädsla..är det nån som vet vilken väg som är bäst att åka..minst höga broar..funderar på att åka på natten, är det bättre månne.
Eller också känner jag mig nöjd för denna gång o börjar tuffa norrut igen.. vi får se.."
Vi kanske ses i Burgos
Kör dit i morgon via Vitoria-Gasteiz, måste fylla/tömma eftersom vägen till campingen Larrouleta var stängd.
Står i Zumaia i natt.
Jojje
Jag ser att du siktar på Burgos, sedan är det bara att köra på så är du i Lissabon
Men, väl där blir det till att brottas med bro-demonerna (eller köra lååång omväg).
Snegla på Jesus-statyn för stöd (t h i bild)?!
Efter lite eftertanke så är det nog ingen bra idé att ge sej in i Lissabon med en bil av din storlek, här får man fulparkera då det inte finns stpl centralt.
Ca 100 km söder om Lissabon (strax söder om Sines) var det 21 C på eftermiddagen idag, kämpa på![]()