• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Midsommar

F

F.d. 839

Guest
Sv: Midsommar

Hejsan alla glada,

Jag tänker fira midsommar på sjukstugan :( man kan ju inte bara åka husbil eller hur ;)
 
F

F.d. 52918

Guest
Sv: Midsommar

:music-icon:Hej Frank, önskar dig en trevlig Midsommar, vi åker ner till Skateholms Camping i Beddinge strand, vi tycker om det trevliga värdfolket,och så ligger stranden nära till salta bad,hoppas på några fina sommardagar med vackert väder över midsommar.
Vi önskar Er alla en fin midsommar.

Hälsningar
Ingrid o Stig:music-icon:
 
Senast redigerad av en moderator:

Thomas och Lena

FD HBK Medlem
Inlägg
623
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
489
Medlemskap
2023
Sv: Midsommar

Hej Frank!
Vi åker till Laxsjön (i Dalsland) så vi är inte så långt ifrån er.
Ha en trevlig midsommar hälsar Thomas & Lena
 
F

F.d. 29819

Guest
Sv: Midsommar

Hej du med kaninen.
Det verkar inte vara så speciellt inspirerande med sjukhusbesök under midsommar, men kanske det inte firas i Belgien.
Hoppas inget allvarligt, lycka till i alla fall
 
F

F.d. 10849

Guest
Sv: Midsommar

Hej kan man åka dit utan att boka båtbiljett . Till visingsö
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Midsommar

Hejsan alla glada,

Jag tänker fira midsommar på sjukstugan :( man kan ju inte bara åka husbil eller hur ;)
Hej på Dig Rolle. Hoppas att Du kommer till Sverige så att Vi kan dricka Räkor tillsammans. Själva så kommer vi att Fira på Ort i Sverige, kanske FLODA.
/kurt
 

Ingela & Mats

HBK Medlem
Inlägg
51
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
1674
Medlemskap
2024
Sv: Midsommar

Det blir Squaredance i hembygdsgården i Boglösa utanför Enköping för åttonde året i rad. Finns väl ett antal squaredansare i klubben?? Har ni inte varit där - åk dit! Dans i två dagar med afterparty på midsommarafton. Vi är många som tar husbilen/husvagnen dit. Alltid lika trevligt, många dansare och bra callers.
Hälsningar
Ingela och Mats
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Midsommar

Hej kan man åka dit utan att boka båtbiljett . Till visingsö
Ska du ta över bilen är det nog säkrast att boka men parkera nere vid hamnen i Gränna o bara färga över tror jag inte är ngr problem.

Förresten är ni på campingen så gå runt o titta det kommer att stå ca 25 gamla fina raggarbilar där (ifrån Roadlegends)tror att de flesta är fina iallafall./susanne
 
F

F.d. 15719

Guest
Sv: Midsommar

Tidigare planer har gått i stöpet fast jag inte skrev om dom i dagboken i förväg!! Skumt!!

Vi är öppna för förslag, just nu ligger Sundéns loge väldigt bra till! Verkar placerat lagom långt ifrån midsommarfrosserierna runt Siljan. Länge sedan man var på logdans - räknas väl som preskriberade ungdomssynder nuförtiden.

I morgon ska vi på flower power fest - jag får väl klä ut onslow till blommig vw-buss så ekipaget passar ihop med vår utstyrsel och temat. :wink:

/elisabeth

ojdå nu utmanade jag ödet igen genom att tala om nåt förväg! Tvi tvi tvi!
 
F

F.d. 52938

Guest
Sv: Midsommar

:twitcy:Hej Monica o Kurt.

Såg er idag på leden mot stan, GbG självklart , från partille mellan östra och gammlestan
såg Hbk 35 långsamt glidande i kön mot stan ! Hoppas ni slipper köa sååå mera .
VIVA GBG

Frank59
 

Hannibal

HBK Medlem
Inlägg
293
Kommun
Båstad
HBK-Nr
308
Medlemskap
2030
Sv: Midsommar

Vi kommer att fira midsommarafton utmed någon motorvägsrastplats i Danmark eller Tyskland.
Sill och nypotatis från Bjäre kommer att avnjutas inklämd bland ett gäng långtradare.
Majstång på hela 20cm är med på bordet när sillen slinker ner i strupen.
Målet är ju Holland i år.
Undrar om man vågar beröra Belgien med hjulen, faran finns att man åker dit på vågen(3,5t+)
Stephan
 

Mita o Stig

HBK Medlem
Inlägg
581
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
1105
Medlemskap
2024
Sv: Midsommar

Midsommar helgen blir firad i hemma i Gullbranna så den helgen kommer inte husbilen ut.
Men sedan blir det kroksjön eller Svanhal kommande helg.
Därefter blir det en vecka i Rugen sedan hem och tvätta,städa och packa om för den 17 juli sticker 4 husbilar mot Lofoten.
Nu börjar det kännas som jobbet inkräktar på fritiden......
är det fler som känner så???
Hälsning och en önskan om Glad midsommar och en härlig husbilssommar
 
Senast ändrad:
J

Jonsarn

Guest
Sv: Midsommar

Sundens loge verkar ju bra. någon skrev om långbord etc. är det så att även okända får sitta med eller är det bara folk som känner varandra sen tidigare som sitte vid långborden.
Vi brukar åka till det ställe vi ska fira midsommar några dagar före, är det folktomt före midsommar?
 
F

F.d. 4522

Guest
Sv: Midsommar

Hej Ingela och Mats

Vi har fastnat för Skattegården i Älghult. Det är första gången vi åker på en HBK-träff och nu hoppas vi på solen och trevlig samvaro med övriga HBK-are.

GLAD MIDSOMMAR önskar vi er och alla andra / Kerstin och Gösta och jaktlabben Ronja
 
Toppen