Jag tycker också så. Har ju varit med om vissa av dessa trådar som har stängts av. Orsaken? Hur skall man veta den riktiga orsaken? WEB antyder nu senast att fredagstrådar lätt urartar och därför vill han prova på en metod att stänga dessa fram till Söndagskvällen. Syftet är inte att vi skulle kunna fila på argumenten och komma fram med något roligt, utan att vi skulle nyktra till. Det är där nivån ligger.
Jag försöker ju vara rolig och spirituell, men så fort man skriver något som kräver lite tankeverksamhet, då missförstår någon och påbörjar påhoppet. Det är i det läget som jag blir "roligt elak". Som försvarsmetod. Vad annars kan man göra? Sedan ringer de till WEB och säger att han är elak och lite rasistisk också, kan ni inte stänga av honom? Och så rullar det på.
Jag tänker sluta skriva i det forumet just pga. att WEB behandlar skribenter som småbarn. Att man får inte diskutera samhällsaktuella frågor utan att trådar stängs av. Det är också väldigt lätt att se vem som börjar mucka och med vem. Man skulle kunna stänga av denne person, men WEB stänger av allt...