Megaliner
FD HBK Medlem
Tänkte åka till Torreveija i vinter. Har miljödekal till Tyskland, behövs dekal till Frankrike och Spanien. Var skaffar man dem isåfall. Tacksam för svar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det är fantastiskt, fyllde i och betalade 9 januari, alltså i onsdags, fick mail att det är på väg. Ligger i postlådan idag, måndag 14 januari. Det kallar jag service av högsta klass. Den Franska

Tack!Längst ner till vänster klickar du på vehicles, klicka sen på + längst upp. Sen väljer du typ av fordon och vilka miljömärken du har. Detta kan sen ändra via Edit-länken upptill vänster. Klicka sen på Map så ser du var du kan köra.